Теми навчальних проектів:
1. Хімічні речовини навколо нас.
2. Історичне значення вогню.
3. Хімічні явища у природі.
4. Хімічні явища у побуті.
5. Використання хімічних явищ у художній творчості й народних ремеслах.
6. Речовини і хімічні явища в літературних творах і народній творчості.
7. Проблема забруднення повітря та способи розв’язування її.
8. Поліпшення стану повітря у класній кімнаті під час занять.
9. Дослідження якості води з різних джерел.
10. Дослідження фізичних і хімічних властивостей води.
11. Способи очищення води в побуті.
12. Збереження чистоти водойм: розв’язування проблеми у вашій місцевості.
13. Еколого-економічний проект «Зберігаючи воду – заощаджую родинний бюджет».
1. Хімічні речовини навколо нас.
2. Історичне значення вогню.
3. Хімічні явища у природі.
4. Хімічні явища у побуті.
5. Використання хімічних явищ у художній творчості й народних ремеслах.
6. Речовини і хімічні явища в літературних творах і народній творчості.
7. Проблема забруднення повітря та способи розв’язування її.
8. Поліпшення стану повітря у класній кімнаті під час занять.
9. Дослідження якості води з різних джерел.
10. Дослідження фізичних і хімічних властивостей води.
11. Способи очищення води в побуті.
12. Збереження чистоти водойм: розв’язування проблеми у вашій місцевості.
13. Еколого-економічний проект «Зберігаючи воду – заощаджую родинний бюджет».
Робота може бути представлена в будь-якому форматі
Word (шрифт Times New Roman розмір 12-14 до 2 сторінок),
PowerPoint (до 10 слайдів) .....
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ:
1. Знання основних питань з теми – 3 бали.
2. Уміння їх використовувати під час пояснення експерименту – 3 бали.
3. Дотримання усіх правил безпеки, виконання та оформлення роботи – 4 бали
4. Використання фото- та відеоматеріалів, комп’ютерних технологій для оформлення своїх робіт – 2 бали.