ТЕМИ:
- Взаємодія харчової соди із соком квашеної капусти, лимонною кислотою, кефіром.
- Виготовлення водного розчину кухонної солі.
- Очищення води кип’ятінням і за допомогою побутового фільтру.
Етапи проведення дослідження
1. Підготовчий етап. (Учень отримує завдання)
1. Підготовчий етап. (Учень отримує завдання)
2. Основний етап. (Ознайомлення з методикою експерименту, опрацювання теорії. Проведення експерименту із дотриманням правил техніки безпеки.)
3. Заключний етап. (Оформлення експерименту та представлення результатів роботи учителю.)
Інструкція для учня
1. Повністю дотримуватися порядку виконання експерименту.
2. Перед початком роботи уважно прочитати опис досвіду, зручно розмістити усе необхідне: посуд, реактиви.
3. Ніколи не пити і не їсти речовини, які використовуються під час дослідів. 4. Слідкувати, щоб маленькі діти не мали доступу до твоєї роботи.
5. Після закінчення експериментів прибрати робоче місце, вимити руки та провітрити кімнату.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ:
1. Знання основних питань з теми – 3 бали.
2. Уміння їх використовувати під час пояснення експерименту – 3 бали.
3. Дотримання усіх правил безпеки, виконання та оформлення роботи – 4 бали
4. Використання фото- та відеоматеріалів, комп’ютерних технологій для оформлення своїх робіт – 2 бали.